סמוטריץ' הודיע על סיוע כלכלי מיידי לתושבי העוטף

איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' הודיע על סיוע כלכלי מיידי לתושבי העוטף

שר האוצר סמוטריץ' הודיע בסיור במועצה האזורית שער הנגב על סיוע מיידי וראשוני לרשויות ולמתיישבים בעוטף. מעל 30 מיליון ש״ח יועברו כבר היום לרשויות וינתן מענק נוסף באופן אישי של אלפי שקלים לכל התושבים ביישובים שפונו ונפגעו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בהחלטה משותפת עם שר הפנים משה ארבל החליטו על העברת מענק שוטף וגמיש לצרכים המידיים והראשוניים של רשויות אזור עוטף ישראל שנפגעו קשות במלחמה. המענקים בסך למעלה מ-30 מיליון ש״ח יועברו כבר היום (חמישי) באופן מידי ובהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידי גורמי המקצוע הרלוונטיים.

השר סמוטריץ' אמר כי מעבר למערכה הצבאית שהמדינה מנהלת כעת כדי להכריע את חמאס, נדרשת עבודה מאומצת כדי לשקם ולבנות מחדש את הישובים שנפגעו, ובשיחות שקיים עם ראשי הרשויות בימים האחרונים הוא למד על האתגרים הגדולים ועל הצורך בתקציב שוטף מיידי וגמיש למתן מענה לצרכים המידיים הנובעים מניהול המערכה.

השר סמוטריץ' גם הודיע כי בכוונתו להביא באופן מידי לאישור הממשלה החלטה, על פיה הממשלה תעביר למתיישבים בישובים שפונו מענק סיוע מיוחד בסך של 1,000 ש"ח לנפש ועד 5,000 ש"ח למשפחה כמענק התארגנות מיידי שלא על חשבון הפיצויים בשל נזק ישיר שנגרם.

סמוטריץ' חתם את דבריו בחיזוק ידי הרשויות ותושביהם ובתקווה כי הסיוע האמור יסייע ולו במעט בהתמודדות המורכבת כל כך עם המצב הקשה בו אנו מצויים.

סמוטריץ' עם ראש מועצת שער הנגב יוסי קרן:

video
play-sharp-fill


0 תגובות